Tapk Studijos.info draugu Facebook socialiniame tinkle.

REGISTRUOTIS Pamiršai?

VADYBA, RINKODORA, EKONOMIKA

RINKODARA


 

IMONES RINKODAROS PLANAS

2012-05-29
TURINYS ĮVADAS3 Marketingo programos elementai4 Rinkodaros orientacija4 Mikroaplinkos elementai ir jų įtaka įmonei5 Makroaplinkos elementai ir jų įtaka įmonei7 UAB „Langų ir durų pasaulyje“ rinkos tyrimas8 UAB „Langų ir...
 

KOMUNIKACINIS MARKETINGAS

2012-05-29
TURINYS ĮVADAS 3 1. SITUACIJOS ANALIZĖ IR TIKSLINĖS AUDITORIJOS IDENTIFIKAVIMAS 4 1.1. UAB „Lietuviškas midus“ bendrieji veiklos bruožai ir produkcijos charakteristika 4 1.2. Vartotojai ir tiekėjai 6 1.3. UAB...
 

AB "PANEVĖŽIO PIENAS"

2012-05-29
TURINYS ĮVADAS....................................................................................................................................3 1. AB „PANEVĖŽIO...
 

ELIZABETH ARDEN IR SALVADOR DALI KVEPALU REKLAMOS DIZAINO IR ESTETIKOS SPRENDIMAI

2012-05-29
Turinys Įvadas3 1. „Elizabeth Arden“ reklamos estetiką ir dizainą įtakojantys faktoriai4 1.1. Elizabeth Arden vardo kilmė4 1.2. Elizabeth Arden grožio industrija5 1.2.1. Produktų specifikacija ir tikslinė auditorijos...
 

RINKODAROS INDIVIDUALUS RASTO DARBAS

2012-05-29
TURINYS ĮVADAS................................................................................................................3 UAB,,SODO NAMAS“ CARAKTERISTIKA………………………………….4 ĮMONĖS MIKRO APLIKOS POKYČIŲ...
 

EKOLOGISKU ZEMES UKIO IR MAISTO PRODUKTU GAMYBA IR RINKODARA

2012-05-29
TURINYS ĮVADAS3 PAGRINDINIŲ TYRIMO SĄVOKŲ APIBRĖŽIMAS5 1. EKOLOGINIO ŪKININKAVIMO YPATUMAI6 1.1. Ekologinio ūkininkavimo esmė6 1.2. Ekologinio ūkio sertifikavimas8 1.3. Ekologinio žemės ūkio stipriosios ir silpnosios pusės bei...
 

KA AS DARYCIAU GERIAU NEI KONKURENTAS

2012-05-29
Turinys Įvadas...............................................................................................................................3 1. Prekybos centrų...
 

PRAKTIKOS ATSAKAITA UAB"LIETUVOS GELEZINKELIAI"

2012-05-29
Turinys Įvadas3 1.Apie įmonę4 2. AB „Lietuvos geležinkeliai“valdymo struktūra5 3. AB „Lietuvos geležinkeliai“ryšių su visuomene ir reklamos skyrius7 4. AB „Lietuvos geležinkeliai“ ryšių su visuomene ir reklamos...
 

TARPTAUTINIO VERSLO RINKODARA

2012-05-29
TURINYS ĮVADAS3 1. Tarptautinė rinkodara4 2. Ar reikia įmonei ieškoti užsienio rinkų?4 3. Tinklai ir tarptautinė rinkodara5 4. Rinkodaros aplinkos įvertinimas5 5. Tarptautinės rinkodaros praktiniai momentai7 6. Lietuvos...
 

SARVUOTU DURU MARKETINGO PLANAS

2012-05-29
ĮVADAS Darbo tikslas yra aprašyti UAB „Plieninis skydas“ šarvuotų durų gamybos marketingo planą. Darbo uždaviniai: •Aprašyti įmonės strategiją •Aprašyti kainodaros principus •Atlikti paskirstymo grandinės...
 

RINKODAROS REFERATAS

2012-05-29
Grupė, Komanda Komanda, grupė – du ar daugiau žmonių, kurie tarpusavyje yra susiję ir daro vienas kitam įtaką, siekdami bendro tikslo. Kitaip tariant tai - bendrija žmonių , susietų bendros veiklos ir turinciu bendrų požymių. Sąvoka...
 

WEST EXPRESS“ MARKETINGO PLANAS

2012-05-29
Turinys Įvadas………………………………………………………………………………………………..2 Santrauka…………………………………………………………………………………………….4 Summar...
 

PARDUOTUVĖS ”MAXIMA” MAKRO IR MIKRO APLINKOS ĮTAKA RINKODAROS SPRENDIMAMS

2012-05-29
Turinys. ĮVADAS....................................................................................................................................3 1.Teorinė-metodinė...
 

UAB „LANGAS” PRAKTINĖ VERSLO ANALIZĖ

2012-05-29
TURINYS 1. Įvadas3 2. UAB „LANGAS” praktinė verslo analizė4 2.1. Rinkodaros orientacija.4 2.2. Įmonės mikroaplinkos ir makroaplinkos elementai.5 2.3. UAB „LANGAS” rinką Lietuvoje.6 2.4. Medinių langų tikslinę rinką8 2.5. UAB...
 

KONKURENCIJA

2012-05-29
TURINYS ĮVADAS3 1.. KONKURENCIJOS SAMPRATA4 1.1.Tobula konkurencija.4 1.2.Netobula konkurencija6 1.3. Konkurencijos vaidmuo rinkoje6 2.KONKURENCIJOS ĮSTATYMAS8 2.1. Lietuvos Respublikos konkurencijos įstatymas8 2.2. Konkurencijos...
 

IŠVAŽIUOJAMOJO TURIZMO PASLAUGŲ RINKA LIETUVOJE

2012-05-29
Pavadinimas Personalo valdymas Apibūdinimas Pasirinkta uždaroji akcinė bendrovė „N“, kurios pagrindu bus atliktas personalo valdymo politikos įvertinimas. Taigi, šio darbo tikslas yra pateikti pagrindinius personalo valdymo aspektus,...
 

DEMOGRAFINĖS APLINKOS POKYČIŲ TENDENCIJOS LIETUVOJE – JŲ ĮTAKA VERSLO ĮMONĖMS

2012-05-29
DEMOGRAFINĖS APLINKOS POKYČIŲ TENDENCIJOS LIETUVOJE – JŲ ĮTAKA VERSLO ĮMONĖMS KURSINIS DARBAS UTENA 2006 Turinys Įvadas...
 

REKLAMA – PAGRINDINIS “RADIJO STOTIES” IŠGYVENIMO ŠALTINIS

2012-05-29
Reklama – pagrindinis “Radijo stoties” išgyvenimo šaltinis Įvadas Marketingas – tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti tiek visuomenės, tiek pačios...
 

LIETUVOS TARPTAUTINĖ PREKYBA

2012-05-29
TURINYS ĮVADAS3 1. TARPTAUTINĖ PREKYBA4 1.1. Ekstrastatas ir intrastatas4 2. EKSPORTAS – IMPORTAS6 2.1. Lietuvos užsienio prekyba 2005 m. sausio–birželio mėn.13 2.2. Lietuvos užsienio prekyba 2005 m. sausio-spalio mėn.15 2.3...
 

AB"PANEVEZIO EGLE" RINKODAROS KOMPLEKSO ELEMENTU TYRIMAS

2012-05-29
ĮVADAS Šiame darbe nagrinėsiu rinkodaros keturius komplekso elementus, t.y. prekę, kainą, pateikimą bei rėmimą. Darbo objektas - Akcinė bendrovė (AB) „Panevėžio eglė“. Darbo tikslas - išnagrinėti AB „Panevėžio eglė“...
 

KONKURENCIJOS ANALIZĖ KELIONIŲ AGENTŪROJE

2012-05-29
TURINYS ĮVADAS3 1. KONKURENCIJOS ANALIZĖ4 2. PROBLEMOS SPRENDIMAS6 3. PASIŪLYMAI7 IŠVADOS8 LITERATŪROS...
 

ŽINIASKLAIDA

2012-05-29
ŽMOGUS IR VISUOMENĖ Žiniasklaida, kitaip dar vadinama "visuomenės informavimo priemonėmis" - tai priemonės, informaciją sugebančios pateikti plačiam žmonių ratui.Tradiciškai žiniasklaidai priskiriama...
 

APIE SALCININKU MIESTELI

2012-05-29
Šalčininkai Šalčininkai – miestas Lietuvos pietryčiuose. Iki Vilniaus vos 45km. Su sostine jungia ir plentas, ir geležinkelis. Šalčininkams vardą davė upė. Tai Šalčia, kurios pavadinimą lėmė ne tik šaltesnis, nei daugelyje kitų...
 

TEORINIAI REKLAMOS ASPEKTAI

2012-05-29
TURINYS ĮVADAS3 1. REKLAMOS SAMPRATA, ESMĖ IR RYŠYS SU KITAIS MOKSLAIS4 2. REKLAMOS RAIDA6 2. 1. Reklamos užuomazgos antikiniame pasaulyje6 2. 2. Reklama viduramžiais6 2. 3. Naujųjų laikų reklama Vakarų Europoje ir JAV7 2. 4...
 

ATASKAITA APIE "AVON" RINKODAROS VEIKSNIUS

2012-05-29
Turinys TURINYS2 TRUMPAI APIE AVON3 PREKIŲ ASORTIMENTAS4 PREKIŲ KOKYBĖ4 APTARNAVIMAS IR PREKĖS PRISTATYMAS5 PREKIŲ KAINOS5 RĖMIMAS6 STRATEGIJA7 Trumpai apie AVON Nuo knygų iki kosmetikos 1886 metai buvo nepaprastai sėkmingi...
 

VIESBUCIO ANALIZE

2012-05-29
ŠIAULIŲ KOLEGIJOS VERSLO IR TECHNOLOGIJŲ FAKULTETO TURIZMO ADMINISTRAVIMO STUDIJŲ KATEDRA Vardas Pavardė Turizmo administravimo studijų programos 1 k. studentė ĮVADAS Į SPECIALYBĘ PRAKTIKA Informacija –...
 

STRATEGINIS MARKETINGO PLANAVIMAS: UAB "STRAZDO BALDAI"

2012-05-29
TURINYS Pardavimų skatinimas 2 Situacijos analizė /praktinė marketingo taikymo dalis/ 5 Paslaugų charakteristika 5 Paslaugų kainos ir nuolaidos 5 Rėmimo organizavimas 6 Klientų charakteristika 6 Paslaugų teikimo vieta ir aptarnavimo būdai 7...
 

AB“NAUJOJI RINGUVA“ KONKURENCINIO MARKETINGO SPRENDIMAI

2012-05-29
1. Įmonės charakteristika 1920 m. gegužės mėn. įkurta Akcinė aliejaus bendrovė “Ringuva”, kuri Lietuvai buvo ypač reikalingas. Mat lietuviai, savo krašte turėdami visų aliejaus gamybai būtinų žaliavų, iki tol neturėjo nei vienos...
 

"SAMSONO" ASORTIMENTO ANALIZĖ

2012-05-29
TURINYS ĮVADAS3 1. UAB „SAMSONAS“4 2. UAB „SAMSONAS“ ASORTIMENTO ANALIZĖ5 3. UAB „SAMSONAS“ SITUACIJOS RINKOJE ANALIZĖ7 IŠVADOS9 LITERATŪRA10 ĮVADAS UAB „Samsonas“ - stabiliai auganti maisto produktų gamybos,...
 

ASMENINIS PARDAVIMAS: NUO KO PRIKLAUSO REZULTATAI

2012-05-29
TURINYS: ĮVADAS3 1.ASMENINIO PARDAVIMO VIETA RINKODAROJE5 2.PARDAVIMO TEORIJOS8 2.1. Aids teorija8 2.2. Stimulo ir reakcijos teorija8 2.3. Poreikio patenkinimo, arba pirkimo formulės teorija9 2.5. Nuotaikos teorija9 2.6. Giluminė...
 

PARDAVIMU SKATINIMAS, REKLAMA, REKLAMOS STRATEGIJA IR PLANAVIMAS

2012-05-29
PRAKTINIS DARBAS NR – 1 Pardavimų skatinimas Darbo tikslas –...
 

REKLAMOS ĮTAKOS VARTOTOJŲ ELGSENAI TYRIMAS KLAIPĖDOS MIESTO VIEŠBUČIŲ RINKOJE.

2012-05-29
TURINYS Įvadas..................................................................................................................................................3 I.Reklaminės veiklos reglamentavimo...
 

DARŽELIO "PINGVINIUKAS" RINKODAROS STRATEGINIS PLANAS

2012-05-29
TURINYS TURINYS2 ĮVADAS3 1ĮMONĖS VIZIJA IR MISIJA3 1.1.Vaikų darželio-pradinės mokyklos “Pingvinukas” vizija3 1.2.Vaikų darželio-pradinės mokyklos “Pingvinukas” misija3 2„PINGVINUKAS“ STRATEGINIAI...
 

VIEŠBUČIO "BALTPARKT" STRATEGINIS PLANAS

2012-05-29
TURINYS ĮVADAS 1.STRATEGINIO RINKODAROS PLANO TEORINĖ ANALIZĖ............................................4 1.1Įmonės misija, tikslai, rinkodaros...
 

UAB „FAZER KEPYKLA“ RINKODAROS STRATEGINIS PLANAS

2012-05-29
KLAIPĖDOS VERSLO IR TECHNOLOGIJŲ KOLEGIJA Verslo fakultetas Įstaigų ir įmonių administravimas UAB „Fazer kepykla“ rinkodaros strateginis planas Atliko. ( ) TikrinoLekt. ( ) Klaipėda, 2006 ...
 

UAB "RODIKLIS"

2012-05-29
Turinys Įvadas3 1. UAB “Rodiklis” bendra apžvalga4 2. Paslaugų paketas4 3. Paslaugų klasifikavimas5 4. Paslaugų kainodara5 5. Paslaugos teikimo procesas6 6. Paslaugų kokybės užtikrinimas6 7. Paslaugų rėmimas7 8. Paslaugų...
 

REKLAMOS ĮTAKA PIRKĖJUI

2012-05-29
TURINYS ĮVADAS2 REKLAMOS REIKŠMĖ IR TIKSLAI3 REKLAMOS REIKŠMĖ3 REKLAMOS TIKSLAI3 REKLAMOS PLATINIMO PRIEMONĖS4 VARTOTOJAS4 REKLAMOS PROCESO SUDĖTINĖS DALYS4 REKLAMOS RŪŠYS, TIPAI, JŲ NAUDOJIMAS5 PARDAVIMO...
 

MARKETINGO TYRIMAI

2012-05-29
Marketingo tyrimai, konspektai, breziniai Marketingo tyrimų samprata Marketingo tyrimų svarbiausioji funkcija yra teikti marketingo sprendimų priėmimui reikalingą informaciją. Marketingo tyrimų turinį galima apibrėžti keliais aspektais:...
 

PASLAUGŲ RINKODARA

2012-05-29
Paslaugų rinkodara. Viena iš pagrindinių pastarojo meto pasaulio ekonomikos tendencijų yra fenomenali paslaugų plėtra. Poslinkį į paslaugų ekonomiką pirmiausia lėmė kylanti gyvenimo gerovė, įvairesnės laisvalaikio galimybės ir vis...
 

MARKETINGO PLANAS DANIJOS RINKAI

2012-05-29
Turinys 1. ĮVADAS3 2. DANIJOS ISTORIJOS SANTRUMPA3 3. GEOPOLITINĖ IR KULTŪRINĖ SITUACIJA3 3.1. GEOGRAFIJA3 3.2. SOCIALINĖS INSTITUCIJOS5 3.3. RELIGIJA IR ESTETIKA7 3.4. GYVENIMO SĄLYGOS7 4. EKONOMINĖ IR FINANSINĖ SITUACIJA8 4.1...
 

REKLAMOS YPATUMAI TARPTAUTINĖJE RINKOJE

2012-05-29
TURINYSpsl 1. ĮVADAS3 1. TARPTAUTINĖS REKLAMOS PLĖTRA IR JOS STATUSAS 4 2. KŪRYBINĖS STRATEGIJOS TARPTAUTINĖJE REKLAMOJE8 3. RINKA8 3.1. SOCIALINĖ APLINKA9 3.2. EKONOMINĖ ŠALIES...
 

TEZTOUR KONKURENCINĖ APLINKA

2012-05-29
Turinys Įvadas 1. UAB “TEZ TOUR“ VEIKLOS IR INFORMACIJOS ŠALTINIŲ APŽVALGA 2. ĮMONĖS MARKETINGO VEIKLOS VERTINIMO PRINCIPAI 2.1. Įmonės marketingo makroaplinka 2.2. Įmonės marketingo mikroaplinka 2.3. Rinkos segmentavimas ir...
 

SIDRŲ PASIŪLOS IR PAKLAUSOS MAŽEIKIŲ MIESTE TYRIMAS

2012-05-29
TURINYS ĮVADAS...........................................................................................................................................3 1.Tyrimo...
 

VARTOTOJŲ ELGSENOS ĮTAKA ORGANIZACIJOS RINKODAROS SPRENDIMAMS

2012-05-29
Vartotojų elgsenos įtaka organizacijos rinkodaros sprendimams Įvadas Jau seniai vartotojas ir jo poreikiai tapę vienu iš svarbiausių objektų kiekvienos organizacijos veikloje. Vartotojų elgsenos pažinimas rinkodaros specialistams...
 

MARKETINGO PLANAS "DVARČIONIŲ KERAMIKA"

2012-05-29
Turinys Įvadas3 1. Įmonės charakteristika4 2. AB “Dvarčionių keramika” perspektyvų tyrimas5 2.1. Makroaplinkos analizė5 2.2.1. Ekonominė aplinka6 2.2.2. Politinė - teisinė aplinka7 2.2.3. Konkurencinė aplinka8 2.2.4. Gamtos...
 

SVEIKATINGUMO CENTRO „LINIJA“ MARKETINGO KOMPLEKSO ANALIZĖ

2012-05-29
Turinys Įvadas .................................................................................................................................... 1 1. Produktas ...
 

MARKETINGAS..."REKLAMA INTERNETE"

2012-05-29
ĮVADAS2 1. INTERNETINĖ REKLAMA3 1.1. Reklaminė kampanija internete. Jos tikslai ir užduotys3 1.2. Reklamos objektas3 1.3. Reklaminis skydelis4 1.3.1. Reklaminių skydelių platinimo būdai4 1.3.2. Banerinės reklamos efektyvumas5 1.4...
 

PREKIŲ ŽENKLŲ MARKETINGAS

2012-05-29
PREKIŲ ŽENKLŲ MARKETINGAS Marketingo kursinis darbas TURINYS TURINYS2 ĮVADAS3 1. TEORINIS PAGRINDIMAS5 1.1. PREKINIO ŽENKLO SAMPRATOS PRISTATYMAS5 1.2. PREKIŲ ŽENKLŲ ATSIRADIMO ISTORIJA8 2.1. PREKIŲ...
 

KNYGŲ PRISTATYMŲ KAIP REKLAMOS FORMOS ANALIZĖ

2012-05-29
TURINYS ĮVADAS3 1.Pasirinktų knygų pristatymų trumpa apžvalga4 1.1. Jūratės Stauskaitės "13x13: trylika klausimų trylikai vyrų"4 1.2. Marcelijaus Martinaičio knygos „Tylintys tekstai: Užrašai iš raudonojo sąsiuvinio,...